#33 Instant mignon n°04 / Cute moment n°04

By Auréline - 16:00























FR : Bonjour à toute ! Aujourd'hui je reviens avec l'instant mignon de la semaine. Et pour cet article ce seras des photos spécial Pâques. Lukoum n'as pas vraiment coopéré mais notre petite Plume
( qui est arrivée il y a quelques jours à la maison ) à bien posée et j'adore le rendu des photos. Je vous présenterais Plume correctement bientôt. En attendant je vous laisse avec les photos et je vous fait pleins de bisous. 

_________________


EN : Hello everybody ! Today I return with the cute moment of the week. And for this article will be it photos special Easter. Lukoum didn't really cooperate but our small Plume (which arrived a few days ago home) in put and I adore the result of photos. I would present you Plume correctly soon. While waiting for, I leaves you with photos and I makes for you full of kisses.
































  • Share:

You Might Also Like

0 commentaires